Als vervolg op het boek…

Als auteur van het boek Mannen zijn Hufters met de 51 irritaties van vrouwen over mannen, heb ik regelmatig gesprekken met mannelijke en vrouwelijke lezers van het boek.
Zij hebben mij te kennen gegeven dat men zowel privé als zakelijk vaak niet verteld wat men werkelijk denkt.
Anders gezegd: In het dagelijks leven zegt men vaak tevreden te zijn maar is men het niet.   
Door deze gesprekken is er voor bedrijven een gezellig en interactief intermezzo ontstaan over de klantbeleving.
Met voorbeelden toon ik aan dat ook jij en je collega’s regelmatig niet de gehele waarheid vertellen.
Het resultaat is dat ik in 20 minuten iedereen laat beseffen dat de invloed van communicatie en gedrag ongekend veel invloed heeft op de gedachten van de klant en dus de klantbeleving.
Het besef om dagelijks te werken aan een positieve klantbeleving zal toenemen en misschien wel, duidelijk merkbaar worden.

Concreet:
Wil jij (nog voor de zomervakantie) met je collega’s 20 minuten lachen en geconfronteerd worden met hoe wij denken en wat wij zeggen en een serieuze boodschap aan het einde van de intermezzo?
Bel mij of stuur mij een bericht.

Alvast een fijne vakantie toegewenst.

Groetjes,
Walter Staals
M. 06 53 38 04 50
E. info@walterstaals.nl

De klantbeleving onder het vergrootglas